Умови доставки та оплати
Способи доставки
- - Відправлення товару з відділення "Нова пошта" (до 30 кг.) у день замовлення, але якщо замовлення надійшло після 15.00 відправка здійснюється на наступний робочий день.
- - посилка до 10 кг - повна сплата за замовлення - відправлення з відділення день у день замовлення, але якщо замовлення надійшло після 14.00, відправлення здійснюється на наступний робочий день.
Способи оплати
- МОНО БАНК UA533220010000026008320038726 ФОП Носенко Роман Іванович
- МОНО БАНК 4035200042681244 ФОП Носенко Роман Іванович
- 5169 3351 0076 1291 UA313052990000026000050288132 ФОП Носенко Роман Іванович
Гарантія:
Що робити у разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку несправність товару? (Стаття 8. Права споживача у разі придбання ним товару неналежної якості)
У разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку істотних недоліків, які виникли з вини виробника товару (продавця), покупець має право за своїм вибором:
- вимагати від продавця або виробника провести ремонт товару,
- заміни товару на такий же товар або на аналогічний, з числа наявних у продавця (виробника)
- повернення сплаченої за товар грошової суми
Згідно законодавству такі вимоги споживача задовольняються щодо товарів, гарантійний строк на які не закінчився.
Строки, умови і порядок (процесс) повернення товаров неналежної якості:
- у разі виявлення таких фактів рішення приймаеться одразу після сповіщення покупцем продавця або в розумні строки, за домовленістю з покупцем. Фото, відео, що підтверджуе такий факт покупець надсилае любим зручним хляхом продавцеві і сповіщуе про це продавця, це дасть змогу пришвидшити процес.
- повернення здійснюється щляхом відправки поштовим перевізником "Нова пошта" на відділення вказане продавцем, за рахунок продавця.
- Строки повернення коштів за товар від 3 – 7 робочих днів після отримання і огляду товару на відділенн поштового перевізника "Нова пошта"
У разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку істотних недоліків, які виникли з вини виробника товару (продавця), покупець має право за своїм вибором:
- вимагати від продавця або виробника провести ремонт товару,
- заміни товару на такий же товар або на аналогічний, з числа наявних у продавця (виробника)
- повернення сплаченої за товар грошової суми
Згідно законодавству такі вимоги споживача задовольняються щодо товарів, гарантійний строк на які не закінчився.
Строки, умови і порядок (процесс) повернення товаров неналежної якості:
- у разі виявлення таких фактів рішення приймаеться одразу після сповіщення покупцем продавця або в розумні строки, за домовленістю з покупцем. Фото, відео, що підтверджуе такий факт покупець надсилае любим зручним хляхом продавцеві і сповіщуе про це продавця, це дасть змогу пришвидшити процес.
- повернення здійснюється щляхом відправки поштовим перевізником "Нова пошта" на відділення вказане продавцем, за рахунок продавця.
- Строки повернення коштів за товар від 3 – 7 робочих днів після отримання і огляду товару на відділенн поштового перевізника "Нова пошта"